Monday, October 18, 2010

Lagi-lagi kursus

Sebelum abis kursus dah kena p tempat len plak kursus.....

Apa yang aku kursus?Komunikasi Berkesan......

Penceramahnya ialah Ust.Shukri Yusof...moderator Halaqah di tv3 tu....

Apa yang aku dapat?

Xbanyak yang aku dapat.....dah la xbyk..mampukah aku nk applykanya....


Sedikit rumusan dr aku setelah diberi peluang untuk berkata-kata di dalam waktu kursus

.Semoga kita banyak menilai diri sendiri dari menilai orang lain.
.Semoga kita banyak melihat kesilapan sendiri dari kesilapan orang lain

Kadang-kadang hidup ini tidak dapat diubah,
Ironinya dengan melihat keadaan orang lain,
Akan menyebabkan kita merasa betapa untungnya pejalanan hidup kita.

2 comments:

Unknown said...

salam sahabat
ehm semoga sukses yach.good luck

Unknown said...

yg sorg training...yg sorg kursus...dua2 bzz mehh...hi....