Wednesday, December 29, 2010

Ghairah(Sesuatu)

 CAREFULLLLLLLLLLLL

Sekadar pesanan....wahai sedara2,kwan2,musuh2 yg wanita je nak pesan ni...bila si lelaki ingin belanja kamu minum berhati2 la..kerana bg yg berniat jahat akan memasukan sesuatu.......

Apa itu Sesuatu?

Sesuatu itu aku xdpt gtau la...nanti ada plak yg terbaca blog aku...p cr kt tempat ehem2 sesuatu ni....

Sesuatu ini akan membuatkan wanita dan seumpama dgn nya akn terangsang yg teramat sgt.....dn bila dan jadi camtu lu pk la sendiri....jadi berhati2 la....

Bagaimana aku tau?

Sesuatu ni pernah masuk  akbar dah dulu...xp aku pun xtau benda apa,xp pagi td baru aku tau benda apa sesuatu ni.....


Sesuatu ni susah nk dapt...xp kalu dpt tersgtla bahaya.


***Sesuatu ni aku xdpt gtau takut nanti ada juga yg p cari..


Bukan setakat pompaun, lelaki pun kalu tertelan benda ni jahanam juga kui kui

4 comments:

Rama2Ungu said...

thanks for the reminder...Hehehe..

IkaAR said...

kui..kui.. aku rs tau kut sesuatu tu apa..kuing..kuing..

miss nina said...

bahaya datang pelbagai cara sekarang, kena xtra careful

Anonymous said...

owh..xleh lepak ngn dia da..sb dia da tau apa benda itu kehkehkeh