Thursday, July 14, 2011

Kelapa Nan Sebatang

 Di keheningan air cond ini,terasa begitu lemah untuk bangun dari kerusi yang emput ini,dan bila ku lihat dan selak fail-fail lama,bila ku klik sistem yg berada di dalam pc aku,maka aku terlihat cuti aku masih panjang,ditambah lagi dengan book off aku selama 4 hari.....woww.....

Maka perancangan telah dibuat untuk aku cuti selama semggu.....seminggu?ya memang semggu...usah ditanya kemana aku pergi kerana sudah ada yang tahu kemana aku ingin pergi hahahahhah...hamba pergi tidak lama hanya untuk suku purnama,hamba pergi bukan untuk sia-sia kerana telah dirancang untuk sebelumnya.....hahahahah

*Entry xde kena  mengena dengan tajuk....pic xde kena mengena dengan n3 ...adakah aku sudah pening?

1 comment:

Izzaty Ishak said...

Entry lain, tajuk lain, gambar lain.

Okay serious pening! Haha