Wednesday, February 3, 2010

Call N Mere Nam Joker

Ya Allah tiba2 td kwan aku yg study dulu call
lama gila dia xcall...dia dh ada anak 2 pehhh...mcm biasa dia tya anak berapa dgn selamba aku jawab xde apa2...dia ckp aku memilih aku jwab xmmilih ditanya lagi bila nk kwen dgn selamba lagi aku ckp xde sapa mau............... adat dunia pipit sama pipit engang sama engang xkn ada pipit terbang sama engang .......................bab kata org dulu plak cuka sama cuka,ulang kali tidak beli,suka sama suka orang lain apa peduli , suka tengok tak suka jalan

Kenapa sejak 2 menjak aku terasa aku ni bodoh n tuli semua org nk pekenakan aku memang adat dunia kot ..........alamak kantoi ketua bahagian tgk....i feel rej shop........adik aku darjah 3 takut kt cikgu kelas sebab garang dia mnta kwan dia call mak pagi kemarin ckp demam,mak n adik aku p la sekolah siap nangis2 nk blik lagi.................................mungkin kah silap aku terbias ke adik aku......skrg ni aku suka lepak kat ops smpai lewat2 adusss bosan,hentam je la


Orang nampak aku hepy je xde masalah,senyum memanjang kak cleaner pun luah perasaan kat aku ckp yuran sekolah tggi ank nk sekolah depa gaji 4 ratus je...kalu org senang xkan pk benda yuran ni sebab org senang pk ank sekolah korban la duit ckit....xp masalahnya nk korban cm ner nk mkn pun xdee.ckp pandai la cuba pk mcik2 cleaner lagi satu waktu cuti sekolah masuk dlm news pakar2 berkata isikan masa ank2 dgn berfaedah hantar pergi kelas2 tambahan kem2 bina semangat weiiiiii cuba hampa pikiaq skit nk makan pun kena berhutang mcm mana nk antar ank2 p tempat cmtu kalu kami ada duit xpayah hampa ckp kami pun tau nak hntar anak kami kata2 marah mcik clener kt aku....aku hya tersyum..aku sendiri pun bercelaru pkiaq.....org senang hanya becakap tentang susahnya menjadi susah tetapi org susah tidak bercakap mengenai susah tetapi mereka merasai susah...........



JOKER:MULUT TERSENYUM MENGHIBURKAN ORANG LAIN TAPI HATI SENDIRI YANG MERANA

4 comments:

Anonymous said...

susah senang diri sndiri yg tanggung..org tgk n komen..

lemon said...

ye org xtau.....

kiyo said...

Salam...

Sabar la menghadapi dugaan dunia :)

lemon said...

ye sabar leeee ni