Wednesday, September 1, 2010

Mcm Zaman Kerja Kilang

...Dolu-dolu msa kerja kilang lepak mlm2 mggu lewat blik....

-Malam sebelum ni member kastam balik cuti...ajak aku kuar....peh lepak lama gila....aku dr xngntuk sampai ngntuk pastu jd xngntuk plak.......

Bayangkn dr kul 11 mlm sampai ke 4 pg...melepak kt kedai cha koteow...tggu member dtg sorang by sorang semua 5 org...order ayaq 12 gelas n 1 pggn chakoteow....(xmau kuar nanti dia ckp sombong plak,xp kuar camtu la)

kt kedai besa je la..tepi jalan je...dlm bandar Aloq setaq....nak masuk coffe houese ngak mampu.....yg xtahannya kwan aku ni ajak kwan dia,yg aku xkenal pun...aku jd pendngar yg baik je la,last2 sekali join jugala sembang,sebab ngntuk...

Member ni semua.... laki org,kcuali aku ngn member kastam tu je.....siap slah sorangnya dh nk tggu wife dia meletup je...siap katanya dh ada tanda2...due date....dpt ank pompuan dia scan....(anak ke3)

...kerjo gile melepak sampai camtu......semua dh kwen n nk kwen dh...bila plak time aku ni?sapa boleh jawab....

1 comment:

Unknown said...

salam sahabat
hehehe baca kok ai ketawa yach....