Tuesday, March 15, 2011

As Selatan - Tapah

Minggu lepas p menyambut kawan aku kat selangor....cm besa malam sabtu akad nikah lepad kt homestay parit 16 1/2.....sabtu pagi p mnum2 kt pekan sg besar...sabtu tghr p umah pengantin kt tebuk jaya kot....ptg balik kg....yg herannya dtg ikut tapah balik ikut bidor plak....

Khamis ni dia knduri kt kg kami plak adusss xcuti pun...sbab aku simpan cuti untuk aku...

Cuti oh cuti

Aku ada cuti lagi 38 hari tahun ni....aku di nasihatkan abil cuti awal untuk megelakkan xsempat abis cuti....xpe jgn tkut nti aku abil cuti 3 mggu...mcm kawan aku yg kawen org selangor tu cuti 3 mggu.....dan untuk pengetahuan semua aku p kawasan SB tu sudah 3kali dengan beralasan.......alasan pertama p beraya,ke2 rahsia,ke3 p mnyambut kawan aku...sekian......

No comments: