Wednesday, March 9, 2011

Fight Back To School II

Ganaz memang ganaz,mula sekolah kt perlis..cikgu tengah ngajor kt dlm kelas sekumpulan pelajar menarik rkan mereka untuk dibelasah (ramai2 lawan sorang, gajah pun mati bro)...wow ada patah riok tu...cikgu xsempat tgk katanya...wow maklumla khusyuk mengajar....lepas tu kat len plak,ubah suai mercumn bom sekolah wow ganaz2...

Cikgu2 sabo,relex lagi2 cikgu muda,jgn mare2,kalu cikgu pompuan plak jgn nagis kalu kena ngorat dlm kelas hahaha....bila budak bertumbuk tgk dh le heheheh.....kalaula aku cikgu sekolah apa tindakan aku?ni kalau je:-

1.Tolong student jgn bertumbuk depan aku..
2.Nak samseng sgt jgn tunjuk depan aku..
3.Nak tido dalam kelas aku no hal punya....xp jgn berdengkur.
4.Jgn bersembang terlampau kuat atau kerap2,kdng2 xpe mgkin bosan kot.
5.Pakai biar beradab..
6.Jgn abil sebarang barang terlarang,sebab aku tau kalau hampa abil ganja @ ais.
7.Kalu jemu sekalipun jgn kuar dr kelas aku...lyn je la.
8.Jangan bunyi hp...silence je xpe.angkat tgn boleh minta nk jwb call.
...
...
...
...
13.Jangan cabar aku....contohnya?kalu cikgu berani tampar la...sebelum habis perkataan tampar,aku dh tampar.nak penyepak pun boleh no hal,set time je...n ditekan kan sekali lagi tolong jgn buat samseng depan aku....

Tapi aku bukan cikgu sekolah hahahahah.....


*Kalu ramai student yg bertumbuk tu....sebenarnya bukan semua berani,sorang 2 je berani yg len menumpang...jd tarik yg kepala tu sepak dulu...sure yg len takut..

*Satu ayat yg aku ingat sampai sekarang "Kami ni nak mendidik bukan nak menternak-97"hahah ganaz x cikgu aku...?jadi aku dah besa duduk sek3ls dgn harimau n singa jadi aku tau nk tackle student2 yg ganaz ni....

No comments: