Tuesday, May 18, 2010

Selamat Hari Guru

Terlewat 2 hari nk wish hahaha selamt hari guru kepada guru-guru di sekolah pada guru2 dirumah dan sesiapa yg memeberi tunjuk ajar juga digelar guru.................episod mari bercerita.........

1988....tadika batas paip....terima kasih cikgu yg dh lupa nama

1989-1994....seklah rendah......terima kasih

- ustzah aishah yg selalu paggil gua duduk ats riba.
-cikgu kalsom ajar main recoder
-cikgu zainal ajar mate
-cikgu bukhari ajar BM
-cikgu Razak yg memberi penamapar kesedaran dan semua cikgu2 aku di sekolah rendah

1995-1997 sekolah menengah.........

-cikgu zulkifli sains
-ustz rahim dan che basor agama yg ada2 saja lawak org dewasa heheheh....
-cikgu zainol bm
-cikgu zaini geog
-cikgu rosli KH dan semua cikgu aku di sekolah menegah

1997-1998....sek.men.vok.jn stadium

-cikgu ahmad BM ajar gua berpidato
-cikgu ahmad dan cikgu mazlan bengkel,lukisan kejuruteraan
-ustzh siti hawa yg pesan cara nk cari isteri heheheh
-cikgu Yusof dengan ayat popular cancer buah chess.....
-cikgu morad yg denda aku atas meja nynyi lagi Andai Kau Pergi-Shades versi N9....sambil memegang mallet peehhhhh.... tq semua cikgu2 aku dan sesiapa juga yg penah menberi tunjuk ajar.....

banyaknya salah aku kepada guru-guru aku........ dah Al-fatihah kepada guru2 kita yg telah kembali kepada-Nya


*Berdasrkan tahun rupanya aku sudah tua

No comments: