Friday, May 21, 2010

Bila Hati bermonolog..........

Alhamdullah dapat hadir di Forum Perdana...............ni Bab len  nk cite tentang bila mana pegawai mengatakn yg stff len xbuat keja dan hanya tau claim jee....peh sedikit pengalaman

Bagi pelajar yg berminat belajar xde masalah xp yg xberminat...peh kebanyakan mereka yg xberminat adalah pelajar setempat jd tahap kesamsengnan mereka malampau leeee......

Kawan aku pengajar pompuan dulu kena ngorat je...selamaba p sound".Cik saya suka kat cik...cik seksi leee" sampai ngis2 takot...jd aku nasihat kt dia sabor je la.....

Time kelas die..student wat xtau je...kesian aku dgr dia cite......

Time aku dlm kelas diaorang wat cam tu gak...sekali ok je aku sabo....kali ke-2 bak datang xkenal maka cinta....satu kelas kena penampar ...peduli apa aku......akibatnya helmet moto aku 2x hilang...taya pancit.....xp xpe aku halalkn semua....

lepas tu dlm kelas aku tamapr  lagi.....terus student xmai..repot kt mak ayah....en lemon tampor....peh apa lagi perjumpaan dgn waris le jawabnya......hahaha sory ni ank jntan aku jumpa la bila ditya ...betul ke cik lemon tampar anak saya...aku ckp betul saya tampar...aku cite semua rupanya versi ank dia cite len dr pekara sebenar...

Ada satu kes ank dia ponteng kelas lama...aku kol mak dia...nk tau apa  mak dia ckp.......ank saya ni baik..xpenah tinggal sembanhyang...abg sulung DR.kak penyarah U,loyer,jurutera..mustahil ank sy jd cm ni ponteng.....aku sabo je...aku jawab ye ank mcik memang baik..tapi depan makcik....depan kami kurang baik...

Tapi sekarang bila sebut En lemon nk masuk kelas semua diam relx je dah x berani kot........Antara kata2 aku bila marah dan bila  student wat muka xpuas ati....."sesapa xpuas ati cakp..kita seatle cara ank jantan lepas kul 5 tggu saya kat luar...sorang xpe ramai2 xpe kita jumpa........hahaha xp semua diam.......sbenarnya xterniat pun nk pkul nk ckp kurang ajar cm tu.....xp mujur la ada yg aku tampar tu p Jepun stdy dan ucp tq kat aku sebab tampar........aku pun xpenah p jepun.....nama jepun pun xpenah dgr hahahah......Maafkan la aku...bukan niat nk mendera.........


*Pic dibawah ialah diambil pada tahun  2001 dimasa berumaur 19 tahun.....dan mereka dibawah ialah pengajar yg muka mcm singa tapi hati agar2...walaupun garang...tampar le    kat luar stdunt leh sembang2 mkn2 sekali...

*Dimanakah En.Lemon?????

 





*Air bah kapal tak hanyut,inikn pula kemarau panjang

*Aku bukan seorang cikgu yg baik...

6 comments:

shakirah_kiyo said...

Lemon,

Kwan2 u nmpak aurat.. hehehe....
Whoaa....ni kire setel as anak jantan la ni... Huh....sebaek dlu x pernah ade lect yg cm gini....

lemontree said...

xpun hehehhe saja je...mara ckit ...syg yg lebih

Anonymous said...

en. lemon ialah yg sentiasa berdiri dan tidak reti nk duduk heheh..huh sgt garang ini mr.

lemontree said...

aah ye..xperasan plak......heheheh

cikgadis konfiuss said...

uik..best gila lagu d blog ko ni.. haizzzz~ *best pun mengeluh? :p


wei wei! takut a bc pgalaman kwn pompuan ko tu..ish! payah ni kalo terkawin ngan student sndiri.. x mau a dpt laki muda! wahh!! :p

lemontree said...

aik kesian kat dia je huhu