Tuesday, June 8, 2010

Lamunan Hati

Salam.....ntah kenapa..bila otak byk berfikir,mata banyak melihat,kaki byk melangkah..tetapi aku tetap disini...aku tetap berdiri di tempat yg sama....banyak solan yg ditanya kepada aku....tetapi hanya satu yg mengcekam perasaan... sukar menjawab sgalanya....telah kucuba menjawab seikhlasnya harap terima seadanya....biarla sendiri yg menangung beban........

Adakah mereka gagal memahami....atau aku yg gagal menafsir,atau aku sama seprti yg lain........malamku yg pnjang,hatiku yg suram xp aku terkelip-kelip memikir kesudahan.....Iya pengalaman dahulu telah mengajarku tentang ketabahan,serta kesabaran  di sini aku menyendiri Susuri badai penuh pilu, juga ketika aku bingunggg.....di c2 la keluhannya membuka mata ku dan layu sekumtum mawar,yg hendak ku beri padamu......         love me better than u, but i realy love u ........  

Siapakah diantara sahabat2 ku ataupun mungkin musuh2ku di blog ini bisa menafsir ayat  diatas?

Kuyakin akan bertemu jalan penyudah kerana Allah yang lebih mengerti....

sudahhhhhhhhhhhhh jgn merepek......aku tetap aku..




***N3 ini di taip didalam keadaan separa sedar....

3 comments:

shakirah_kiyo said...

jiwang bhaii...

lemontree said...

luar kawalan maklum la heheh

omei said...

who's that ''LOVE''..may i know? hehe