Wednesday, April 21, 2010

Lena Diulit Intan

Alhamdullah aku baru senbuh dr demam....seperti dijanjikan n3 kali eden nk bercerita tentang kursus Team building.....peh antara xtvt  cm besa ldk le heheh ari ke 3 terus le nk cite....kami nek bas...peh bas lama punya taun 83 aircond xde tingkap sliding dr Sg.petani ke Pengkalan hulu......Perak beb

Pehh sampai sana jln2 masuk hutan dh masuk hutan masuk gua...gua yg penah digunakan pengganas komunis beb fuhhhh letih gila xp besa la hero kan xtunjuk punya letih daaa ... dlm ati tuhan aja yg tua.....tapi apa2 pun kursus ni memang best.......dan aku sangka aku Lena Diulit Intan tapi sebenarnya Lena Di Intan.......punya la semangat selepas blik kursus waktu rehat n waktu blik keja xsedar....kwan tlong ingatkan yg sudah sampai waktu mkn or waktu blik....heheh ada prospek le taun ni anugerah cemerlang hehehe


*INTAN...Institut Tadbir Awam Negara. 


Sedang makan2 pagi heheh


Bergambar bersama Tok Penghulu Kg.Tualang Tiga


Acara mensebotaj kawan2 diatas Stage dengan pertanyaan bikin panas(juri la tu)  hahaha


Hukum Karma aku plak kena sabotaj dengan kwan2 merangkap musuh...hampeh tul


Sedang nyanyi lagu Warisan Qamai-qamai hahah macam Cikgu Idol...cikgu ke?


Hari last denger penggulungan hheheh tgk tu muka2 yg xsabo blik jumpa anak.......jumpa anak ke bini geng xsabo nk jumpa tu hehehe



Sah pic Control Ansom n Control Lawa.....yahoo balik


Sekian ....bukan Lena Diulit Intan atau Intanku Kesepian tetapi yang sebenarnya ialah aku Lena Di Intan.

9 comments:

RaMa2UnGU said...

hohoho..bkn ko ke tu baju merah gmbr mula2 tu?

lemontree said...

baju merah??baju merah baju biru u marah .....i.... heheh xp apa2 pun mamat baju merah tu boleh tahan la ansom nye tu heheh

RaMa2UnGU said...

ceh..nk puji diri sndri la tu....:p

lemontree said...

bukan puji kenyataan lee

shakirah_kiyo said...

U know, the first time i heard about INTAN, is like "OMG, ape brg ade course kt Teluk Intan... " Then I know the meaning lorr...

lemontree said...

Oh INTAN bukan Tluk Intan huhu

Anonymous said...

heheh lemon sgt seronok..sy pun sonok gak sbb nk blik kpg hehe

Anonymous said...

bagus la beb dah rajin..tapi jangan la baka kata pepatah jawa...hot-hot chicken shit je yer....

miss nina said...

~wah..kursus apekah itu?
lena diulit takpe, jgn lena diculik intan :)