Monday, April 5, 2010

Matinya Seorang Patriot

Salam malam tadi dapat msg dari seorang sahabat..."salam Pak Long guru silat dah meninggal dunia hari ni".....beliau adalah antara pengasas silat selendang mas..maka hilangnya la lagi seorang guru tua.....

aku ada kenangan bersamanya sewaktu beliau sihat....beliau suka bergurau xp tegas bila didalam gelangang,beliau seorang nelayan dan penah menberi aku beberapa ekor ikn tenggiri dn kembung yg ditangkapnya dilaut tanpa mengabil duit yg ingin di berikan kepadanya baiknya hati seorang guru tua yg walaupun hidup bukan dlm kategori senang tetapi masih mampu sedekahkn pendapatnnya pada org.......org itu adalah aku...


dan hari ini aku p ngunjung ngn kawan aku...moga dia ditempatkan bersama-sama org beriman amin....Alfatihah.....................................dan mggu ni juga aku xde credit dan debit yg teruk....

No comments: