Monday, August 23, 2010

Assembly

Isnin pagi td........x disangka-sangka....pada pagi nan indah,angin bertiup sepoi2 bahasa..umpama berada di pantai...

Jabatan Mekanikal telah diumumkn sebagai jabatan terbesih atau dengan erti kata lain Bahagian F.Logam telah menang dlm pertandingn bengkel tercantik......penghargaan yg julung2 kali nyee....seperti di duga kemenengan ini menyebabkan byk jabatan dan bahagian xpuas ati......antara kata2 xpuas ati.....bengkel besi2 api2 habuk2 dan semua pengajarnya lelaki2 perkasa bagitu juga student yg semua lelaki....boleh menang pertandingan ini.???...... mcm xcya lelaki boleh berseni la tu...            .(hadiah telah di sampaikan oleh penolong pengarah kepada Mr 5zul dr bahagian FL.)

Antara bahagian yg berjaya ditumpaskan.....Tek.rangkaian kompter,elektonik perindutrian,mekatronik,meknik industri,intrumen perindustrian,dan computer numerical control CNC....dan semua bahagian ini majoriti nya ialah pengajar wanita.....

*Siapa bilang lelaki xde seni?
*Kami cakap memang mcm singa xp dalam hati macam agar2........

*** Hakim2 penonton2 semuanya org2 kami heheheh (kata-kata dlm shoalin soccer)acah je....semuanya intergriti beb.

7 comments:

Rama2Ungu said...

congratulation....

hohohhpp

Syeeda Sobbihi said...

wahh..lagaknya seperti group anda menjadi kebanggaan kaum lelaki. :D

lemontree said...

rerma-tq heheh

syeeda-nak bgga pe dh memmang kami je begkel lelaki heheheh....donea je tu

Dhana/戴安娜 said...

salam sahabat
ehm ga bisa komeng hehehe
oh iya dah saya follow thanxs ya

lemontree said...

ngak bisa.g apa2.heheheh

ijaykobis said...

Ala apa nak heran....org bagi..org kesian kat FL bagi hadiah tu..

lemontree said...

cisdell hg......besa la adat rumah siap pahat berbunyi