Tuesday, August 17, 2010

Pasar Ramadhan

    Rupanya aku mula sedari aku dh xmcm 5-8 tahun yg dulu,yg boleh saja ke pasar ramdhan untuk membeli juadah,beli satu je,xp jlnnya sepanjang pasar.....................skarang aku betul2 xde smggat nk p beli juadah kt psr ramdhan...kalu boleh nk beli kt tempat xramai org..........aku dh xsuka tempat yg ramai manusia bila membeli juadah puasa skrng ni nape ntah(tapi kt stadium tgk bola no hal punya hahaha)......

   Lagi satu ,aku sudah xberselera nk mkn kt kedai,semua kedai aku dh p...............aku lebih suka lepak kt rumah..................................................................................................................

5 comments:

n@jwamz said...

dat's gud laa.. jarang ade llaki yg malas lepak2 kt luar nih.. llaki kalu boleh nk berumahtgga kt luar ngn kwn2 tu haa.....

lemontree said...

xde gud nye laa...byk yg buruk dr x

Asma said...

ok la tu, x da la membazir..duk umah selalu pun elok drpd merambu x ada hala tuju..=)

x bernafsu gak ngn lauk/kuih pasar ramadhan..huhuhu..ke sbb faktor umur..=)

lemontree said...

mungkin semua diats ko heheeh

Syeeda Sobbihi said...

pasar ramadhan kat stadium ghamai org. anda sudah berusia, sebab tu dah takmo lepak2 dah. haha :P