Thursday, August 26, 2010

Namunku Punya Hati

Tension..............xnk ckp byk susah nk cakp...n susah nak tulis

Barangsiapa yang banyak bicara,maka banyak pula salahnya,siapa yang banyak salahnya,maka hilang harga dirinya,siapa yang hilang harga dirinya,bereti dia tidak warak,sedang orang yang tidak warak itu bererti hatinya mati.....

27-08-10.......cuti nuzul Quran
28-08-10.......cuti hujung minggu
29-08-10.......cuti hujung minggu
30-08-10.......cuti tahunan
31-08-10.......cuti merdeka


*siapa yang menyemai angin akan menuai badai...
*Buatla minuman yang sedap dari lemon yang pahit dan masam....

***Aku cuba memotivasi diri sendiri.....

5 comments:

Rama2Ungu said...

wooo...laamanya cutiii...tak lama pastu nak cuti raya lak kan? brapa lama lak cuti raya kali ni?

Syeeda Sobbihi said...

uishh..panjangnya cuti..best2. selamat bercuti nooo :p

Aidi-Safuan said...

pergh! banyak gler cuti! mane aci!

lemontree said...

WEI RERAMA,SYEEDA,AIDI...TU LA BARU TAU...TAPI ISNIN ADA GANTI LA HUHUHU...KLEAS AKU PLAK TU

shakirah_kiyo said...

Ade ke lemon pahit ? As far as i know mcm xde..Or maybe lemon yg dah kene mutation cause by radiation.. haha