Friday, March 19, 2010

Baiknya Hati Cashier

Malam tadi lepas isyak...perut tiba2 lapo....dengan sepantas semut abil ank kunci keta buruk aku tu..kuar p cari mkanan...dan kedai yg dituju nya ialah petronas...ya petronas bukan aku mkn minyak ron 97.....tapi kedai mesra tu ..mcm2 ada.besa la sebagai org bujang yg xberdisplin... kat umah xpenah masak waima air sekalipun jadi apa lagi sebotol mineral water diabil besama air sekuang cina untuk sejukan bdan.....selepas dibayar aku nk kuar le.............tiba2 nampak pau....


dipendekkn cite dah aku abil pau tu harga dia rm 1.10...aku nk bayar tpi diblnja oleh awek cashier tu sebab aku xde duit kecil....Ya Allah baiknya hati dia duk pk dlm ati...mgkin bg org xbyk mana duit dia blnja tu...xp bagi pekrja am...amoun dia tggi la tu....Ya Allah moga dipermudahkan urusan kami semua di dunia dan akhirat..

7 comments:

AKO said...

ahahha awek tu tergoda kot.. ye la malam2 slalu takde mamat yg singgah petronas dia, alih2 mlm tadi kebetulan en lemon plak yg datang.. hahaha

lemontree said...

HAHAH XDENYA TERGODA

blueCITY® said...

salam lemon,

moral of the story:

1. dia suka kamu
2. mood dia tgk okay
3. kamu ganteng banget!!


hakhakhak


tq singgah blog saya

lemontree said...

4 .mungkin dia dia byk
5.dia malas nk bg syiling byk hehehe

emma said...

mungkin gak dia tgk muka awk kesian sgt..dlm ht dia ckp.."takpelah,sedekah jelah..kan dpt phla gak.." emm.... :)

Anonymous said...

hahaks..dia suka sm encik la tu..

lemontree said...

kemungkinan dia sadis tgk aku kot tu dia blnja hehehahahe