Wednesday, March 24, 2010

SUKAN

Diawal bulan 4 akan diadakan sukan diantara intitut pengajian dan kemahiran seluruh negeri,dan oleh itu aku dilantik sebagai jurulatih merangkap juruletih.....maka keheningan dan kedamaian petang aku tergganggu...(masa training tidak mencukupi)

Petang kemarin aku dh turun tgk..student2 yg berkelayakan utk berentap pada kejohanan itu.....dn dgn itu aku telah buat satu kesimpulan sperti dibawah:-


i.kalah sudah pasti
ii.menang jgn mimpi



Misi aku ialah:Biar kalah dengan berjaya.......bak kata perpatah....Patah sayap bertogkat paruh,namun ku lawan ku lawan jua


Buah Bidara Didalam Piring Abil Galah Haluan Perahu,Seekor Jalak Seekor Biring,Menang dah Kalah Belum Tahu....



MyStudent Yg Terbaik....Gagal mereka kerana kegagalan aku.........org kutuk gua,gua xkisah xp jgn kutuk studnt gua nk nasihat mcm mana pun xpe,cuma jgn jtuhkan moral student gua.....gua kisah kalu kutuk student gua...xpuas ati ckp sama gua...set time n tempat ahahaha

4 comments:

miss nina said...

dulu cukup segan nak bersukan ape bagai. sekarang, nak bersukan macam dah tak cukup masa.

bagi semangat utk pelari, alang2 nak lari biarlah macam usain bolt :)

p/s: bukan ke biar kalah dengan bergaya ke? hehehhe..

lemontree said...

nina.....clap daa

Solehah said...

semangat btl mcm tu..bagus la..hehe..

MuHaMMaD86 said...

cg ker?

tq ziarah my blog

ur blog is informative